ABANG SUDIR - DI DALAM MEMORI

Abang Sudir - In Memory Slideshow: Nurma’s trip to Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kuala Lumpur slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

Thursday 27 February 2014

22 FEBRUARI DATANG LAGI....

Assalamualaikum,

Pertama sekali, maaf dipinta kerana sudah terlalu lama tidak menjenguk dan mengemaskini blog ini disebabkan oleh kekangan masa. 

Syukur Alhamdulillah pada 21 Februari 2014 yang lalu,satu Majlis Tahlil telah diadakan di Restoran Puteri. Sekali lagi jutaan terima kasih kepada Kak Habsah Hassan dan Kak Rubiah Suparman kerana saban tahun sangat bermurah hati menganjurkan Majlis Tahlil untuk Arwah Abang Sudir. Kadang-kadang saya rasa malu juga untuk menghadirinya.... Semoga Allah memberkati segala usaha Kak Chah dan Kak Rubiah dan semoga dimurahkan rezeki buat kakak berdua....

Seperti biasa terdapat sedikit Tazkirah dari Ustaz jemputan, bacaan Yasiin dan juga Solat Asar berjemaah. Tetapi pada tahun ini terdapat sedikit kelainan, yang sepatutnya menjadi "surprise" untuk mereka yang hadir pada hari itu... iaitu pelancaran single Kul It ATAI!! Tahniah ATAI kerana akhirnya Atai telah berjaya "keluar" daripada kepompong kesedihan kerana kehilangan Cokman.

Pada pagi 21 Februari itu juga Atai telah ditemubual di Sinar FM. Saya hanya berkesempatan mendengar segmen di permulaan sahaja. Walaupun saya dengar sikit sahaja akan tetapi ia cukup mengingatkan saya akan Arwah Abang Sudir semasa ditemubual di radio dulu. Lenggok percakapan, cara Atai menjawab soalan, ketawa... saling tak tumpah macam Arwah Abang Sudir!! Terasa macam Abang Sudir "hidup" balik!!

Selamat Maju Jaya Atai dan semoga Atai dapat menyambung perjuangan Cokman!!

No comments:

Post a Comment

Para Pengikut

Jumlah Pelawat